widget

Saturday 6 September 2014

Nama Allah pada Nombor Perdana

ALLAHU AKBAR! ALLAH MAHA BESAR. Sebelum ini saya ada post-kan tentang nama Allah pada faktor nombor. Kali ini saya akan berkongsi pula tentang nama Allah pada nombor perdana. Seperti sebelum ini, penemuan ini saya terjumpa selepas mengikuti ceramah tersebut. Saya juga tidak pasti jika penemuaan saya ini telah dijumpai sebelum ini.

Seperti yang saya katakan sebelum ini, sekiranya korang merasakan perkara ini hanya kebetulan atau imaginasi sendiri, saya menghormatinya. Apa pun cubalah korang ambil perkara ini sebagai peringatan akan kekuasaan Allah.

Pertama, korang senaraikan semua nombor perdana yang kurang daripada 100.

SENARAI NOMBOR PERDANA YANG KURANG DARIPADA 100

 2      3      5      7     11     

13    17   19    23    29     

31    37    41   43    47     

53    59    61   67    71    

73    79    83   89    97

Seterusnya korang susun nombor-nombor berikut bermula dari kanan mengikut tempat puluh seperti rajah di bawah:
 Kemudian, korang ikut bentuk tersebut dengan membuat garisan atau trace bentuk tu:
 ALLAHU AKBAR. Jika korang rasa perkara ini berguna, SEBARKANLAH WALAU SATU AYAT.

No comments:

Post a Comment